FAQ (Vanliga Frågor)

Här hittar du svaren på de vanligaste frågorna om Glossplace.se. Om du inte hittar det du söker, tveka inte att kontakta oss via info@glossplace.se eller på telefon +46723945555.


Frakt och Leverans

1. Hur lång tid tar leveransen?

  • Hanteringstid: 1–3 arbetsdagar
  • Leveranstid: 2–5 arbetsdagar
  • Totalt: 3–8 arbetsdagar

2. Erbjuder ni fri frakt?

  • Ja, vi erbjuder fri frakt för beställningar över 1000 SEK. För beställningar under detta belopp tillkommer en fraktkostnad på 129 SEK

3. Kan jag spåra min beställning?

  • Ja! Efter att din beställning har skickats får du ett spårningsnummer via e-post

4. Vad händer om jag inte hämtar ut mitt paket?

  • Om ditt paket inte hämtas ut och returneras till oss, debiteras en avgift på 150 SEK för hantering och frakt

Läs mer i vår leveranspolicy


Returer och Återbetalningar

1. Hur lång tid har jag på mig att returnera en produkt?

  • Du har 30 dagar från mottagningsdatum att returnera din produkt

2. Vad kostar det att göra en retur?

  • Returkostnaden är 99 SEK, och den dras av från din återbetalning

3. Hur gör jag en retur?

  • Kontakta oss på info@glossplace.se för att starta returprocessen. Vi skickar en returetikett och instruktioner

4. Hur lång tid tar återbetalningen?

  • Återbetalningar behandlas inom 10 arbetsdagar efter att vi mottagit och godkänt returen.

Läs mer i vår returpolicy


Betalning

1. Vilka betalningsalternativ erbjuder ni?

  • Vi accepterar betalningar via Visa, Mastercard, Maestro, Klarna, Swish och Trustly.

2. Är betalningarna säkra?

  • Ja, vi använder krypterade betalningslösningar via våra betaltjänstleverantörer för att säkerställa högsta säkerhet.

Produkter och Lager

1. Är alla produkter i lager?

  • Produkterna på vår webbplats uppdateras regelbundet. Om en produkt är slutsåld, kommer det att anges på produktsidan.

2. Hur vet jag om en produkt passar mig?

  • Läs produktbeskrivningen noggrant, eller kontakta oss för att få hjälp med att välja rätt produkt.

Konto och Beställningar

1. Måste jag skapa ett konto för att handla?

  • Nej, du kan handla som gäst.

2. Hur kan jag ändra eller avbryta min beställning?

  • Om du vill ändra eller avbryta en beställning, kontakta oss på info@glossplace.se så snart som möjligt. Om beställningen redan skickats kan den inte avbrytas.

Kontaktinformation

1. Hur kan jag kontakta er?

2. Var hittar jag mer information?

  • Besök vår Om Oss-sida för att läsa mer om vår verksamhet.